Perhatian kepada Pre-enrolless MyWorldPlus! Anda diberi peluang setiap minggu sebelum hari Jumaat (CUT-OFF DATE)untuk upgrade kepada PAID MEMBER demi mengelakkan beribu-ribu downline yang telah pun menjadi PAID MEMBER di bawah kaki anda diserap ke atas anda dan jumlah PAID MEMBER kembali sifar di bawah kaki anda. Walaubagaimana pun jumlah pre-enrollees masih kekal di bawah anda.UPGRADE SEKARANG!

Produk MWP

BERJIMAT & BUAT DUIT - SEMUA ORANG MAU !!!

Photo sebenar Kad Diskaun MyWorldPlus milik seorang ahli di Malaysia

Photo sebenar Debit Kad Global XChange milik seorang ahli di Malaysia

Produk tunggal MyWorldPlus adalah Kad Diskaun Platinum Antarabangsa ( International Platinum Discount Card ). Tidak seperti kad-kad diskaun yang ada di pasaran sekarang yang hanya menawarkan potongan harga / rebate serta rewards, Kad Diskaun MyWorldPlus jauh lebih " powerfull " . Ia tidak hanya menyediakan kadar diskaun sehingga 50%, redeem cash serta kupon-kupon potongan harga di lebih 175,000 store / retailer seluruh dunia, tetapi juga membuka ruang kepada pemiliknya untuk mendapatkan " side income " tanpa had samada mingguan atau bulanan ( lihat page berikutnya untuk Pay Plan ). Dengan kata lain setiap pemilik kad ini boleh berjimat banyak dalam perbelanjaan harian mereka disamping dapat meraih pendapatan tambahan tanpa merasa bebanan.

Kad diskaun MyWorldPlus diterima di seluruh dunia, boleh dipergunakan dalam pelbagai aktiviti khususnya " shopping ", " dining ", " sporting ", " golfing ", " entertainment ", penginapan hotel / resort dan banyak lagi. Pemilik kad juga boleh " redeem " wang tunai sehingga 20% terhadap perbelanjaan mereka ke atas lebih 600 senarai produk berkualiti terpilih. Bilangan store dan retailer dipertingkatkan dari masa ke semasa malah setiap pemilik kad MyWorldPlus ini juga diberi peluang untuk mencadangkan mana-mana store / retailer pilihan mereka agar dimasukkan ke dalam senarai retailer sedia ada. Pihak pengurusan MyWorldPlus bersedia untuk mempertimbangkan cadangan ahli sedaya upaya bagi memenuhi keperluan mereka ( borang cadangan disediakan untuk tujuan ini ). Sila daftar dan login ke laman web utama MyWorldPlus untuk melihat sendiri diskaun hebat serta ratusan ribu senarai retailer MyWorldPlus sedia ada.

Apa yang lebih menarik ialah penyediaan kad diskaun sementara kepada ahli. Sebaik seseorang pemohon membuat pendaftaran dan pembayaran pengaktifan akaun, mereka serta merta boleh mengakses dan menggunakan kad diskaun sementara walau pun kad sebenar hanya akan diterima selepas tempoh 2 minggu dari masa pembayaran keahlian dibuat ( kiriman kad terus dari USA ke alamat ahli menerusi pos ). Setiap ahli yang sah boleh " print " kad diskaun sementara sebaik membuat pembayaran dan terus boleh dipergunakan. Adalah dinasihatkan setiap ahli menggunakan kemudahan yang tersedia ini untuk melihat sendiri samada kad tersebut sah dan laku bagi mendapatkan keyakinan sebelum diberitahu kepada rakan-rakan atau pihak lain. Kemudahan yang tersedia ini menunjukkan MyWorldPlus amat serius terhadap program hebat ini.

Talian hotline juga disediakan dan tercatat di bahagian belakang kad diskaun untuk memudahkan retailer atau merchant terus menghubungi syarikat jika terdapat kesulitan semasa berurusan dengan mana-mana pemegang kad yang ingin mendapatkan perkhidmatan mereka.

Anda dinasihatkan mendaftar percuma di laman web MyWorldPlus untuk melihat sendiri apa yang telah pihak syarikat sediakan untuk anda. Anda juga diberi peluang untuk membuat tempahan ( booking ) posisi anda di dalam sistem " powerline " satu kaki MyworldPlus tanpa perlu membayar apa-apa. Anda boleh melihat sendiri kekuatan produk, Pay Plan serta Sistem MyWorldPlus. Setelah itu barulah anda membuat pertimbangan sewajarnya. Dengan peluang menikmati penjimatan melebihi $200.00 sebulan berbanding " fee " bulanan serendah $19.95 , tidakkah ini suatu yang cukup berbaloi. Anda tidak saja mendapat penjimatan hebat tetapi juga berpeluang menikmati " income " hebat.

Learn Shop InStore






Nota:
Terdapat syarikat tertentu sebelumnya yang juga telah menawarkan produk kad diskaun ( konsep yang berbeza ) tetapi selepas lebih setahun beroperasi, tiada seorang pun ahli yang telah menerima kad mereka. Ini berbeza dengan MyWorldPlus yang membenarkan ahli berbayar mengakses kad sementara mereka serta merta dan boleh terus menggunakannya sebelum kad sebenar sampai. Harap berhati-hati.

Copyright © 2008 myworldplus-rahman.blogspot.com All rights reserved. Privacy Policy - Terms of Service - Copyright Policy - Job Openings